Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Thursday, November 20, 2008

Blog dalam Pelbagai bahasa

Salam kengkawan semua..

aku ader bende yang nak kongsi ngn korang semua ni, pasal blog aku yang boleh direct translated to pelbagai bahasa.. tadi aku dah try tukar p bahasa inggeris..kelakar nak mampus baca entri dalam bahasa inggeris broken ni..

kat bawah ni aku bubuh beberapa "part" yang aku amik guna "printsceen"..

klik picture utk besarkan yer...






So, kalo korang berminat nak baca entri blog aku dalam bahasa inggeris ni, boleh jer...

Korang klik jer kolum "Google Translate" kat bawah blog aku ni, then korang pilih la bahasa ape pun yang korang nak...

Selamat mencuba..

0 comments:

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."


Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir