Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Friday, July 24, 2009

Bertemu kembali..

Assalamualaikum kengkawan semua,

Apa khabar? Sihat ker? Rasanya dah lama sangat tak update blog ni kan... Lebih 2 bulan lama nyer... Ingatkan nk delete je blog ni, tapi tak sampai hati plak...

Sebenarnya sekarang ni aku sibuk skit dengan urusan lain, sampai tak sempat nak update blog ni.. Kesian kat blog ni kan.. hehe..

Saya ni lebih suka p merayau kat blog orang lain, saje nak baca2 citer terbaru dorg.. Baru saya perasan, link untuk blog ni kat blog kengkawan2 nampaknya berada antara tempat yang terakhir.. Kalo dulu, asyik top 3 jer kedudukan blog ni..

Ni ada beberapa skrin shot blog kengkawan aku... Lihat je kat bulatan merah tu.. Itulah kedudukan blog aku...

Yang ini masih lagi tak berada kat bawah sangat, tapi cuba lihat yang skrin shot kat bawah ini plak..
Jadi, bila aku fikir2 balik, baik aku update blog aku ni.. Ada juga member aku tanya, awat tak update2 blog, dah bersawang dah.. :-)

Ok baiklah, ni jer yang aku mampu nak tulis tuk post kali ni..

Semoga bertemu lagi.. Wassalam

1 comments:

H_SYIDAH said...

tertanya2 sapa tuan punya blog nih

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."


Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir