Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Wednesday, November 19, 2008

Sembuh dari 'Demam'


Aktiviti student yang dah abis exam... macam kenai je gambar atas tuh..?? hehe.. ni aku capture masa member aku tgh khusyuk main counter strike.. tapi aku takdela nak join main.. malas.. baik aku update blog aku ni.. hukhuk..

Assalamualaikum sahabat-sahabatku yang dikenali dan juga yang bakal dikenali.. hehe..

Alhamdulillah, tepat pukul 11.00am hari ini, akhirnya semua subject telah berjaya aku settle kan.. Mostly semester ni, semua subject boleh tahan jg la susahnya, dah la aku ni last minute study, masuk exam pun jawab je ape2 yang aku boleh jawab..

Alhamdulillah, Demam Exam yang aku alami hampir 3 minggu ni telah selesai jg yer..

Tawakkal je la lepas ni...
ni ler subjek aku yang last...soklan yang best.. dan memeningkan kepala hotak den..

So, lepas ni aku kena packing barang nak balik kampung.. balik kampung??? Bila sebut je "kampung"..terngat aku kat member sekolej aku ni.. member2 aku ramai dah balik kampung.. semua tak sabaq balik kampung.. nak jumpa keluarga la tu.. tapi tak kurang juga yg balik ni tak sabar2 nak jumpa ehm2 dorng..


Besarnyer beg.. tak sabar nak balik kampung yer?? beg masih berhabuk lagi.. baru kuar dr stor.. lepas ni baru nak bersihkan.. td excited sgt nk masukkn dlm blog, terus je capture... hukhuk.. malu nyer..

Member aku pun selalu jg tanya pada aku, tak balik kampung ker?? Tak rindu famili ker??

Mestila nak balik kampung, dah hampir 6 bulan aku tak balik kampung halaman aku, so sekarang la masanya aku nak balik jumpa famili tercinta aku..

Korang nak ikut ker?? boleh2...hehe.. tapi kepada sesaper yang nak ikut aku balik tu, kena la gtau awai2, boleh la kita beli tiket flight sama2 kan..

fuyoo naik flight ker nak balik kampung?? Fuyoo...bestnyer... biasala kampung aku kat 'oversea'.. So kena la naik flight..

Tapi kalo korang rasa nak naik sampan jer, takde masalah, tapi kena la bawak bekal makan tuk sebulan perjalanan yer.. hukhuk..

Kalo tak nak bwk bekal, no problem.., tpi korg kena la bawa pancing skali yer, kalo teringin nak makan ikan jerung, bolehla bubuh pancing kat sampan tu, sambil2 menunggu ikan jerung makan umpan pancing korng, bolehla melihat keindahan lautan ciptaan Allah swt, tapi jgn sampai kena rembat oleh ikan jerung tu, dah ler.. haha.. opss...!!! "terlebih sudah..."

0 comments:

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."


Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir