Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Sunday, November 16, 2008

Risalah Soutul Hikmah 1

Assalamualaikum.. untuk entri yg terbaru ni, tibe2 je otak aku ni rasa nak post Risalah Soutul Hikmah yang dikeluarkan oleh Unit Penerbitan & Publisiti , Exco Latihan dan Pembangunan Sahsiah kolej tempat aku menginap...

Sebelum ni, kitorang just edar ke stiap rumah dalam bentuk hardcopy, so kepada sesaper yg duk sebumbung ngn aku, insyaallah korang mesti pena baca risalah2 mcm ni kan...

Jd, bila kau fkr2 balik, elok jg kalo aku post kan je bende ni kat blog kan... jd, semua yang buka blog aku boleh la bace kan... iyela, mungkin korang tengah duk boring2... jd bolehla luangkan masa sat tuk baca mende ni... hehe..

Ini merupakan keluaran pertama semester ni, yang keluaran lain, insyaallah akn aku upload sikit masa lagi... hajatnya nak buat satu satu kolum khas kat blog aku ni, khas tuk risalah ni jer... tapi nanti la dulu yer.. sekarang ni aku msh dok busy ngn final exam.. ade 2 subject lagi...

Okla, panjang plak mukadimah ni... sbg makluman semua, klik je kat imej risalah ni utk membesarkan imej...

Selamat membaca...




________________________________________________________________

p/s: kalo korang rasa nak edarkan risalah ni, amat dialu-alukan... Sekian harap maklum

________________________________________________________________

0 comments:

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."


Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir