Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Monday, November 17, 2008

Demam Exam (Part 2)

Exam...exam..exam....

Bila aku fikir ttg exam, otak aku mula la nak jd pening... Sbnrnya aku tak suka sgt dgn exam ni, kalo boleh, baik tak payah exam la.. Blajar jer.. huhu..

Smlm baru jer aku habis amik paper Electronic Asas, Ya Allah punyer la susah soklan.. dah la aku bagai nak rak study, pahtu yang kuar, ntah per jer.. So, aku pun gunakan la kemahiran menembak yang aku dah expert sejak aku di bangku sekolah lagi... Nasib baik tak koyak kertas jawapan aku smlm.. eeee..

Tawakkal jer la lepas ni, Allah perintahkan hambaNya utk bertawakkal selepas berusaha kan..

Ni adalah skit2 gambar nk tunjuk skit kat pembaca sekalian betapa aku ni rajin buat ulangkaji tuk subjek yang killer tu.. hehe..



Pen colour PINK plak tu...ni member aku yg bagi, jdik aku rembat jer.. dah dpt free..

Awat meja tu mcm meja budak tadika jer...????

cantik tak tulisan aku?? ni ler tulisan bakal guru... huhu..


siap guna hightlighter plk tu.. bagui2.. contoh plajar cemerlang...


0 comments:

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."


Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir