Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Monday, November 10, 2008

Panggilan dari Ar-Raudah..


2 miscall received from +966521..

Mata aku cuba melihat semula no hp yg tertera kat skrin hp aku... no maner plak ni.. tak pena2 aku dpt panggilan daripada no yg sungguh aneh ni.. ke ade panggilan dari angkasa lepas..

hehe..gurau jer la..

So, aku pun try buat miscall kat no hp tu, iyerla nak kol plk, nt hbis kredit aku..dah la skrg ni tgh musim poket nak kering.. hehe..

Lepas jer aku buat miscall smula, dalam beberapa saat lepas tu, hp aku bbunyi.. lagu nasyid plak tu.. iyerla, dah aku set lagu nasyid as a ringtone, jdik kuarla lagu nasyid.. (skdr iklan jer)

Arrijal: Hello... saper disana.. aku disini
.. hehe..

Mrs. X : helloo.. boleh cakap ngn ***** (nama aku la)...?


Arijal: ya..sy yg bcakap ni...akak kat maner skrg?

Mrs. X: Akak kat raudah skrg ni... tgh tgu solat Asar... bestnyer kat sini dik.. akak doakan adik pun dapat pegi sini secepat yang mungkin...



...blah..blah..panjang lagi citer antara aku n akak aku ni.. tapi mls nak tulis ..penat la..huhu


Untuk pengetahuan pembaca budiman sekalian, yg kol aku tu akak aku yg tunggal, dia n abang aku p mekah tahun ni sb nak sempurnkan rukun islam yang ke5...

Abg aku mula2 nyer takde pun nak naik mekah, tapi dsebabkan akak aku kena pegi ngan muhrim, sb tu la abg aku yg ke 5 dgn sukarelanya mjadi "bidan terjun"...

Tapi alhamdulillah, abg aku pun dah selesai mjalani kursus haji dgn sempurna sebelum pegi sana.. so skrg ni dorg kat Raudah.. jeles plak aku...

korg doa2kan yer smga Allah mudahkan akak dan abang aku utk menyempurnakan ibadah haji, smg mereka mdpt haji yang mabrur..

doakan utk aku jg yer smg aku pn dapat p sana ..

Amiin ya Rabbala'alamiin..


2 comments:

fizah said...

insyallah, akak doakan smg rahman t'pilih utk ke sana suatu hari nnt.. kumpul duit byk2 tau..hehe

arrijal said...

amiin.. terima kasih kak..
insyaallah nak kumpul duit byk2 hehe..
so, kpd sesaper yg sudi sponsor sy nk p mekah, amat dialu-alukan...

Post a Comment

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."

Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir