Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Sunday, October 5, 2008

diari 15

Hanya Tinggal Kenangan


Diari ni aku coretkan semata-mata kerana ingin mengimbas kembali kenangan bersama sahabatku yang kini baru sahaja pergi menghadap Ilahi..

Aku mula mengenali beliau ketika aku dah berada di semester 3 di Universiti, kerana beliau ketika itu baru sahaja mendaftar sebagai pelajar baru ambilan pada tahun itu..

Alhamdulillah, bermula daripada pertemuan itu, hubungan kami sebagai sahabat semakin akrab kerana masing-masing mempunyai tujuan yang sama, bagaimana nak mewujudkan suasana keagamaan dlm diri setiap pelajar di kolej dan juga di kampus..

Masjid merupakan tempat di mana kami bertemu kerana menghadiri suatu mesyuarat yang melibatkan pelajar2 baru dan lama berhampiran dengan kampus tempat kami belajar..

Beliau merupakan sahabat yang amat baik dari segi pergaulan dengan orang lain..

Aku mendapat tahu, arwah menghidap demam campak yang teruk semasa Raya baru2 ni, then keluarganya telah menghantar arwah ke ICU.. di sana lah beliau telah menemui ajal dan bertemu Allah..


Arwah Adnan.. semoga Allah mencucuri rahmat ke atas beliau..

Marilah kita sume sesame meyedekahkan Al-Fatihah kepada arwah.. semoga dengan bacaan Al-Fatihah ini memudahkan beliau melalui kehidupan di alam barzakh sana..

“setiap yang bernyawa pasti akan merasai kematian”

0 comments:

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."


Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir