Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Thursday, October 2, 2008

diari 11

Aku, baju raya dan selipar baru

Utk tahun ni, aku tak beli baju raya dah.. malas nak beli... sebenarnya ade sorg member aku yg baik hati bagi aku hadiah baju raya.. so, aku tak pyhla beli baju raya lagi... gembiranyer.. dan lagi satu, baju yg dia bagi tu, memang memenuhi citarasa aku la.. simple n not complicated... aku ni jenis yg tak suka pakai baju yg menyerlah sana, meyerlah sini, rimas nak pakai..lagi satu, risau jg nt p solat hari raya, timbul plk rasa bangga diri nak tunjuk baju raya jer... jd, baju yg simple adalah pilihan hati.. kalo ader baju putih jer pun dah cukup..





Ni ler baju raya aku.. jubah putih tanpa corak.. cantik kan?
Aku suka sangat pakai baju ni.. sesuai sgt dgn body size aku..



Ni plak selipar yg aku beli sendiri.. harganya boleh tahan jugala.. RM8.00
ader gaya selipar pendekar tak? mula2 aku pakai selipar ni, best
jg rasanya.. lembut & nyaman.. huhu.. tapi bila dah selalu pakai, rasa lain
macam jer kaki aku.. rasa macam nak buat “kuda-kuda” plak.. iyerla,
selipar dah mcm selipar pendekar zaman lampau, so tempias aura tu kena skit kat aku ni.. kihki
h.. aku gurau je la.. korg jgn la percya pulok yer..

2 comments:

tijah_87 said...

ah sebaik2 pakaian,putih,lambang kesucian hati ,budi pekerti mu ya akhi

arrijal said...

baju putih adalah antara sunnah Nabi kita Muhammad sollahu 'alahi wassallam..

Post a Comment

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."

Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir