Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Thursday, October 2, 2008

diari 13

Aku dan Kad Raya


Kali ni aku try tuk design kad raya aku sendiri.. boleh tahan jg la yer.. ni pun aku buat last2 minit.. kepada yang menerima kad ghayo aku ni, kira bertuah la yer..dapat kad raya yang aku buat sendiri.. haha.. iyerla korang tak boleh jmp kad raya ni kata mane2..sb takdok di pasaran kad ghayo.. kos print kad raye ni rm1.50 jer.. so sbrang tempahan kad raye atau ape2 jenis kad, boleh hubungi no talian ni.. 999... he2.. mesti polis heran sb korg kol dorg utk buat tempahan kad..

1 comments:

arrijal said...

kad ghayo yg cute... haha

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."


Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir