Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Thursday, September 25, 2008

diari 6

hari ini 8 hb april 2008. aku dan housemate ku dah merancang nak pegi kampus.. nak bagi sokongan terhadap bantahan video klip "FITNA".. seawal pukul 8.20am kami semua bertolak… abe mael, abe zaiful, abe man, fadhiri, faizol dan aku berkonvoi dgn motosikal ke tapak perhimpunan aman di hadapan bitara siswa kampus UPSI… aku tumpang ngn fadhiri je, my roomate… hajatnya mula2 nak naik bas je pegi kampus, tapi dah fadhiri ajak aku join skali..aku pun ON jer… kihkih.. credit for fadhiri..
sampi2 je kat kampus, kami terkedu… takde saper pun yg dtg tuk demonstrasi aman tu.. dalam perancgn MPP, pukul 8.30am start, tp disebabkan ada technical problem, demonstrasi bmula almost at nine o’clock.. jdi utk mengisi masa sblm bermulanya acara pagi tu, kami pun pegila isi perut ni kat cafe kat bitara siswa tu.. hehe.. lapar jg..aku order mee goreng + tea tarik jer.. rm2.00 jer..
ok, dipendekkan citer.. bila dah abis makan tu, MPP agih2 kan beberapa poster bantahan kat kitorg… aku amik yg tertulis "kami sayang islam" dalam tulisan jawi.. ader member amik "dont insult islam".. dan byk lagi..
demonstrasi bmula dengan kata2 alu2an MPP.. demonstrasi bertambah "panas" dgn ucapan2 wakil2 pelajar dihadapan puluhan mahasiswa yg berkumpul di dpn bitarasiswa..
demonstrasi berakhir sejam kemudian…


#########################################

lepas jer abis join demonstrasi tu, aku pegi jumpa lectr ODE aku, nak bincang jawapan assingment aku… penat juga cari bilik lectr en abd halim ni… ntah berapa kali aku pusing kat bangunan malim sarjana tu, rupanya2 en abd halim duk kat tingkat 3.. hehehe…
alhamdulillah perbincngn dgn en abd halim takde problem sgt.. aku pun siap selitkan citer masa kitorg wat demonstrasi aman tadi.. hehehe…
okla yer… aku nak p makan tengah hari ni.. member aku dah beli lauk dah.. gu nak makan jer…
wsalam..

best regard:
new physicist
8th April 2008

0 comments:

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."


Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir