Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Friday, January 16, 2009

Fizik Moden yang best..

Alhamdulillah.. Dengan nama ALLAH Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih..

hari ini aku rasa sedikit rilex berbanding hari-hari sebelumnya.. iyela, hari ni hari Sabtu, takde kuliah, so rilex la sikit... kalo sebelum ni, asyik ulang-alik pi kampus, letih jg rasanya, dah le kena berebut nak naik bas, dah tu ramai plak pelajar nak p kampus..

Sabaq je la, nak beli motor, malas la plak.. malas nak fikiq tang minyak, nak repair lagi, dan banyak lagi la... nak beli keta plak, lesen takdok lagi ni... huhu.. keta sorong bolehla...

Sebenarnya aku nak kongsi citer skit kpd kengkorang yang rajin sangat tgok blog aku ni, mesti korang kata, naper la blog ni lama tak bubuh entry tbaru kan?? hehe.. perasan plak aku ni, macam ler blog ni jer yang wujud kat muka bumi Allah ni..

citer aku ni takdela panas sangat, sajer jer nak mengisi kelapangan masa yang aku ader, so jari aku ni pun ringan jer nak taip kat laptop member aku (PC aku dah hang..malas nak baiki.. nak tukar laptop baru jer...)..

Semester ni Subject major aku ni memang best, tiap2 semester memang best, sampai nak berputar2 kepala otak aku nak baca, fahamkan apa yang aku baca tetang subjek aku ni.. takdela susah sangat, tapi susah sikit2 jer.. tapi yang sikit2 tu, kalo dihimpunkan, jd banyak jg la kan.. so, kesimpulannya, memang susahler..

lagi2 subjek Fizik Moden aku ni, ntahla nak kata subjek ni tak best, bimbang lecturer terasa hati plak sb aku kata subjek dia tak best, cumanya subjek dia ni aku susah skit nak follow.. kat kuliah, aku dah siap bagi sepenuh tumpuan, hingga member aku kat tepi aku tak layan.. huhu.. takdela sampai tahap macam tu..

tapi sampai sekarang ni, masih lagi blur2.. faham tu, ada la jugak, bukan tak faham semuanya, tapi hampir semuanya jg la yang aku bingung nak fahamkan..!!!??

Tapi yang bestnyer subjek ni, lecterur ni sempoi sangat, takde la aku ni tension masuk kelas dia, ceria jer lecturer ni.. pastu muda lagi, so senangla dibawa berbincang.. takdela stret sangat..

So, aku ade upload skit nota yang aku tulis masa dalam kuliah, mungkin ade member2 kuliah aku tak sempat nak tulis, korang boleh refer gamabr2 kat bawah jer.. itu pun kalo korang boleh fahamlah... huhu..

Okla selamat belajar...jangan malas2 tau..



description 1: Stationary and moving frames.

description 2: ni gambar contoh jer, ader gambar org, pastu ade keta, atas keta tu ader org baling bola, jadik la macam dalam gambar kat atas tu...


description 3: ni aku tak tau nak describe macam ner, korg tgok n faham kan jer la yer..

description 4: ni gambar org dalam tren, gambar kotak tu represent tren la.. hehe...

0 comments:

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."


Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir