Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Thursday, March 5, 2009

Blog yang best2..

Assalamualaikum warahmatullah kepada rakan2 yang budiman...

Rasanya entry aku yang lepas nak basi dah, baru nak post entry baru..kihkih.. iyerla bukan senang nak cari idea nak bubuh kat sini..

Idea kena la yang best2..

Sebab berdasarkan statistik terkini, blog aku ni jadi perhatian ramai << perasannyer... hukhuk..
Anyway kpd sesape yang rajin sangat tgok blog aku ni, thankz.. And Especially to all yang support aku dari belakang.. dipetik dari filem 'jangan pandang belakang'..

Entry kali ni aku fikirkan sangat2 perlu untuk aku post, buat tatapan rakan bloggers terutamanya..

Untuk penegtahuan korang, ni ada lah antara blog yang aku minat sangat surf.. bukak je laptop, mesti chek internet connection. kalo Excellent connected, aku cepat2 login.. Then, yang pertama skali aku buat ialah chek new messages dalam 'Sembang santai' dalam blog aku ni... huhu..

Pastu, tgok kat list Top Blog, maner2 blog yg baru update..

Sampaikan tak sedar, dah berjam2 depan laptop smata2 menziarahi blog2 member2 aku.. Best sangat.. dah kemaruk blog nampaknyer... hehehe.. Takde la gurau jer.. mane la aku ade masa yg banyak, dah ler assignment melambak tak siap2...

kat bawah ni antara blog yang aku 'wajib' pantau, kot2 ade citer tbaru kan...


Ni blog aku la.. so, mesti letak kat atas skali.. promote2...

Diari seorang bakal guru


Ni pulok blog best fren aku masa kat matrik dulu, skrg ni dia dah blajar kat UTM skudai, nak jd engineer kot.. Blog ni rasanya masih baru lagi.. Keep in writing...
ChekDizout

Yang ni plak, blog Cik Mahabbah.. Makcik kepada Ain Sumayyah..
Mahabbah berbicara

Ni blog akak kepada Cik Mahabbah, namanya Cik Muyassarah..
tapi selalu gelar sebagai Cik Muya jer.. Ni pun Makcik kepada si kecik Ain Sumayyah...
Muyassarah

Blog ni aku ler yang jadik moderator nyer.. rajin sangat ke aku ni, nak wat byk2 blog.. letih juga sebenarnya.. tapi tgok hasilnya, MEMUASKAN... Kat sini la tempat aku bubuh sebarang aktiviti Kelab Astronomi UPSI.. Jemput ziarah yer...
Kelab Astronomi UPSI

Ni housemate aku yang create, jadi aku just jadi pemantau jer.. Tolong2 bagi idea ape yg patut bubuh.. korang kalo nak tau aktiviti surau temapat aku menginap ni, korang jgnla segan silu btandang disini yer...
Kelab Rakan Surau

Risalah soutulhikmah Edisi Online... Sebenarnya ramai dah yang request kat aku spy risalah soutulhikmah ni di 'combine' kan dalam bentuk buku, tapi letih juga nak combine2 ni.. lagi byk kos nak kena pikiaq.. So, nak mudahkan keje.. ni ler hasilnya..
Risalah Soutul hikmah Online

Ni blog tuk tau citer2 hangat tentang dunia politik.. ni ler antara blog yang slalu duk paling atas kat senarai Top Blog kat blog aku ni... Banyak citer panas disini..
PinkTurtle

Dan, akhirnya ini blog Cik Mas Ayu.. rakan sembang kat online aku.. kalo korang nak belajar memasak, boleh la korang ziarah2 blog ni.. byk resepi yang sedap2 tau..


p/s: ade byk lagi blog yg best2.. tapi aku tak larat la nak bubuh semua kat sini.. So, kpd kengkawan yang tak tersenarai blog korang kat sini, jgn sedih2 yer.. Senyum2 la selalu..

Sehingga bertemu lagi...

wassalam..

Rojer AND out..!!!

0 comments:

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."


Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir