Welcome to ukhuahfillah.blogspot.com.. thanks to all.. Selamat datang saya alukan Kepada anda surfers budiman, semoga ukhwah dapat dibina.. Semoga silaturahim dapat dijalinkan

Thursday, February 5, 2009

Mai beli madu...

Assalamualaikum semua kengkawan yang bek ati..

Entry kali ni aku nak citer pasal madu plak.. bukan madu (isteri kedua atau ketiga yer..) tapi madu yang org dok minum tu... Mesti korang tau kan...

Sebenaqnyer aku ni nak jd bisnesman jual madu.. hukhuk... dengar citer, keje jd bisnisman ni boleh dpat untung banyak, iyer ker?? iye kot... Yang penting tau handle bisnis tu la..

Kalo dapat byk untung, boleh la aku simpan tuk buat wang hantaran kawin kan...??? hahaha... Ops..!! Terlebih Sudah...!!! (mcm pena dengaq jer ayat nih) Sori tersyasul la pulok...
ke situ plak aku ni... gatai nak kawen ka? Eh, takdokla.. mane ade gatai... Biasa-biasa je... huhu..

Ok, sambung citer pasal madu plk...
Org kampung aku habaq, Madu ni sebenaqnya sgt bkesan tuk mbuang asid dan segala macam bende2 yang tak elok (pendek kata toksik) daripada tubuh badan kita ni... (ni ayat nak pancing customer la ni)

Khasiat pulok banyak sangat.. mai aku citer satu-satu yer apa khasiat minum madu ni.. dengaq baik2 no...
  1. Menambah ke'power'an tenaga batin - the most important!!!! eee..gatai nyer...
  2. Menghilanglan letih dan mengantuk semasa memandu - so kalo korg yg tengah nk amik lesen memandu tu, aku syorkan korg minum madu dlu ok... ayat nak suh customer bli la tu...
  3. Menghilangkan lenguh badan
  4. Mengubati penyakit resdung
  5. Mencergaskan minda - klo korg rasa minda korg kurang cergas, bli la madu kat aku yer.. hukhuk
  6. Sesuai utk pompuan yg baru bersalin - ni khas bg yg dah kawen jer tau, yg masih single tu, cepat2 la kawen yer.. especially tuk pompuan..
  7. DLL... - ni aper plak ni? DLL= Dan lain-lain...
So kesimpulannya, mudah jer... Mai la datang beramai2 tuk bli madu kat aku..

*Khas kpd yang study kat UPSi jer yer... yg duk jauh tu, korg cari la tempat2 yang ade juai madu...


Ni antara madu yang masih ada dlm stok simpanan aku:


Madu Tualang Asli
Harga pasaran RM20.oo jer
(tinggi botol 17cm, diameter tapak 4.5cm)




Madu Tualang Asli (+ Habbatussaudah)
Harga pasaran RM25.oo
(tinggi botol 17cm, diameter tapak 4.5cm)

Madu Tualang Asli (+Tongkat Ali)
Harga pasaran RM25.oo
(tinggi botol 17cm, diameter tapak 4.5cm)

0 comments:

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

kepada pelawat yang budiman, sila tinggalkan komen sebelum anda keluar.. terima kasih

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
 

"..terima kasih kepada pengunjung yang sudi melawat di blog ini.. senyumlah seikhlas hati, kerana dengan senyuman hati akan menjadi riang..."


Welcome to Ukhuahfillah.blogspot.com.
Template by: Abdul Munir